Rabu, 9 Disember 2009

MANDISPLURGE

TERBARU DI PASARAN!!!!


SET PENJAGAAN BADAN AROMATERAPI


PRODUK MANDIAN & LOTION BADAN MANDISPLURGE


Shower Gel Noreli (500ml) & Body Lotion Noreli (500ml) = RM89.80
Photobucket

Produk sensual 'shower gel' dan 'body lotion' adalah untuk kulit anda!! Ianya mengandungi bahan-bahan alami dan diperkaya dengan Ekstrak botani, aromaterapi minyak esensial neroli akan membuat kulit anda halus mulus. Mengekalkan kelembapan kulit dan tidak cepat kering.


Shower Gel Cinnamon (500ml) & Body Lotion Cinnamon (500ml) = RM89.80
Photobucket
'Shower Gel' & 'Body Lotion' dengan bauan kayu manis dan vanila serta minyak esensial. Ianya membangkitkan kehangatan dan ceria sepanjang hari dengan wangian yang tahan lama. Melembutkan kulit, mengurangkan anti penuaan kedutan kulit dan menghilangkan kehitaman dicelah-celah peha.





Info Patut Tahu !

Kenapa Produk Mandisplurge D'BEST !

Selain info TESTIMONI PENGGUNA <-- Klik untuk anda ketahui kebaikan produk. Saya ingin jelaskan kenapa produk ini BAGUS dan TERBAIK untuk kulit anda. Kelebihan Kandungan Minyak Essensial di dalam setiap produk: MINYAK ESSENSIAL NEROLI

Minyak essensial Neroli dari PATI BUNGA Sitrus memberi kesan 'Aromaterapi' untuk menghilangkan tekanan atau stress dalam menjalani kehidupan harian anda. Mengembalikan keceriaan kulit yang kusam, kering dan menghalang dari kedutan dan kesan-kesan parut pada kulit. Baunya yang lembut dan segar membangkitkan semangat pada diri anda.


MINYAK ESSENSIAL KAYU MANIS & VANILLA

Aroma herba minyak Kayu Manis mempunyai kesan aromaterapi sebagai antiseptik dan dapat menyegarkan kulit secara alami, serta kesan kesihatan untuk mereka yang mempunyai tekanan darah rendah. Haruman herba ini akan membuatkan anda berasa tenang dan selesa.Minyak essential Vanilla dicampurkan untuk mendapatkan bauan yang lebih manis memikat.


Oleh itu, Produk Set Mandian ini dicipta dan dirumus KHAS untuk anda yang boleh melakukan perapian badan Aromaterapi sendiri di rumah....

Shower Gel Noreli (500ml)
Harga Jualan SM : RM39.90
Harga Jualan S/S : RM49.90


Body Lotion Noreli (500ml)
Harga Jualan SM : RM49.90
Harga Jualan S/S : RM59.90
l

Shower Gel Cinnamon Vanila (500ml)
Harga Jualan SM : RM39.90
Harga Jualan S/S : RM49.90


Body Lotion Cinnamon Vanila (500ml)
Harga Jualan SM : RM49.90
Harga Jualan S/S : RM59.90



Tiada ulasan:

Catat Ulasan